Relația cu clienții: De la reclamații la clienți loiali

Categorii: Platit, Webinar
Listă cu preferințe Partajează
Partajează cursul
Legătură la pagină
Partajează pe media socială

Despre curs

O preluare corectă a produselor scade până la 90% din reclamații. Un webinar despre cum să se face corect preluarea hainelor atât în locație, cât și online, pentru a diminua numărul reclamațiilor și a câștiga loialitatea clienților.

Ce vei învăța?

  • de ce există multe reclamații și formele pe care le iau acestea
  • cum gestionezi nemulțumirile clientului și cum le previi
  • care sunt pașii care stau la baza unui proces corect de preluare a produselor
  • cum poți diminua numărul reclamațiilor

Evaluări și recenzii de la cursanți

Nicio recenzie până acum
Nicio recenzie până acum
Drag View

GRATUIT

Discovery Call

Stabilește un apel gratuit de 30 minute, să discutăm despre nevoile tale și cum poți beneficia de aceste training-uri!